Öğrencilere Ücretsiz Sinema Günleri Başladı
Ödemiş Belediyesi’nin öğrencilere ücretsiz sinema günleri başladı. İlk seyirciler 3 Eylül Yatılı Bölge Okulu öğrencileri oldu.
Ödemiş Belediyesi sosyal projeler kapsamında ilk ve orta öğretim öğrencilerine yönelik düzenlediği sinema günleri başladı. Saray Sinemada gösterilen ilk film Ertuğrul 1890 oldu. 3 Eylül Yatılı Bölge Okulu 5 ve 6. Sınıf öğrencilerinin yer aldığı 200 öğrenci filmi izledi. Sinemaya ilk kez gelen öğrenciler, mutluluklarını arkadaşlarıyla ve öğretmenleriyle paylaştı. Okul yetkilileri verilen hizmetten dolayı Ödemiş Belediyesine teşekkür etti. Belediye tarafından düzenlenen Haydi Çocuklar Sinemaya uygulamasıyla her gün 09:00’dan itibaren Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından belirlenen ilk ve orta okullardan her gün 200 öğrenciye film izletilecek.





“Sevimli dostlarımız için 365 gün sevgi ve özveriyle çalışıyoruz”
İzmir Valisi Yavuz Selim Köşger’den Ödemiş ziyareti
İlkkurşun direnişinin 101. yılı kutlandı
Ödemiş Ayakkabı Festivali başladı
Tay Park’ta doğum heyecanı
Ankara’da Ödemiş rüzgârı
Ödemiş, tarihi Birgi ile YAPEX’te yerini aldı
Başkan Mehmet Eriş, Vali Erol Ayyıldız’ı Ziyaret Etti
Ödemiş’te Gençlik Meşalesi Yandı
Geleneksel Ata Sporları Yarış ve Oyun Alanı’nda İlk Resmi Yarış Yapıldı
DEMİR ŞIRINGA
UNUTMADIK, UNUTTURMAYACAĞIZ
GERİSİ LAFÜGÜZAF
KALP ÜLKESİ
TERÖRÜ LANETLİYORUZ.
BİR KAP SUYU ESİRGEMEYİN
Foça Belediyesi
Fil ailesinin neşesi Ege 5 yaşına girdi
KAAN YÜKSEL’ DEN İKİ MADALYA
Lavanta Hasat Şenliği için geri sayım başladı
FOÇALI SPORCU İL ŞAMPİYONU
ŞAMPİYON SPORCUYA OKULDAN KUTLAMA
İzmir’in çevreci ulaşım aracı Bisicab’in ücret tarifesi bell..
Yazlıkçılara VODAFONE REDBOX & Karatepe İletişim